DOBRO DOŠLI

....

ponedjeljak, 3. kolovoza 2015.

Kako dočekati termin što sretnija i ispunjenija?

priča1
Pročitajte prelijepo pismo sretne mame Ivančice koja je na najljepši način iskoristila vrijeme u očekivanju poroda svog drugog djeteta. Drage mame, podijelite i vi vaše iskustvo koje može pomoći trudnicama koje uskoro trebaju roditi! Pišite nam kako je prošlo vaših posljednjih 45 dana trudnoće

"Ovo je moja priča, toliko (meni dojmljiva) da želim svakoj mami da ima svoju priču o tom iskustvu.

Iako moje suze, koje poteku kad se prisjetim tjedana prije zadnjeg poroda, mogu biti posljedica još uvijek pomiješanih postporođajnih hormona i emocija, sigurna sam da su te suze velikim dijelom zapravo suze radosnice koje me podsjećaju na predivnih 45 dana prije poroda kada sam prestala raditi i počela uživati u slobodnom vremenu.

Pišem ovo da vas sve potaknem da uzmete taj period za sebe, za druge, a pogotovo ga uzmite ako već imate dijete!

Nezaboravni i prekrasno ispunjeni dani
Nikada neću zaboraviti taj divan period života s velikim trbuhom, sa sjajnim raspoloženjem, s velikom količinom energije i pozitivom koju sam osjećala svakog trena, i najvažnije… s mojim četverogodišnjim Vilijem kojem sam željela posvetiti maksimalno vremena prije nego dođe seka i privremeno naruši njegovu rutinu i unese nove promjene u naše živote! Pozitivne naravno, ali promjene!

Svaki je naš dan imao neki sadržaj, pregledavala sam sadržaje za klince po gradu, šetali smo do iznemoglosti, obilazili parkove i igrališta, kafiće i pjace, posjećivali tatu na poslu, baku u Ivaniću, prvi puta se vozili u autobusu (što mu je bila velika želja), vozili se vlakom, uspinjačom, gledali predstave, filmove u kinu, posjećivali knjižnicu… Sve, sve sam mogla i željela izrežirati tom mom predivnom klincu kojeg toliko volim i ispuniti i svoje i njegove dane da dišemo punim plućima i uživamo u životu! I godilo nam je… ja nisam razmišljala previše o porodu, strahovala o ishodu, on je bio zdrav i sretan, ispunjen!

Sretna mama rodila je sretnu bebu
I na kraju… moj porod je došao dan prije termina, iskoristili smo sve dane. Otišla sam u rodilište sretna i ispunjena i rodila seku Megi koja nam unosi novo veselje u naše živote i stvara nove rasporede! I u svemu tome, nastojim ukrasti još vremena samo za sebe i Vilija i ponekad pustiti suzu radosnicu za one dane koji su bili samo naši i kojih ćemo se oboje sjećati do kraja života! Rekla je moja prijateljica Senka kada sam joj prepričala koliko mi je bila prekrasna ova trudnoća i porod: "Zato što si bila toliko sretna, pozitivna i vesela cijelu trudnoće, posebno zadnjih tjedana, ova beba mora biti i posebno sretna beba." I bit će!! Mora biti!

Presretna sam i zahvalna da sam imala tako divnu trudnoću koja mi je to sve omogućila i održala me na nogama do zadnjih sat vremena prije poroda i što sam bila posvećena svim srcem i tijelom svom klincu kojem je to i te kako trebalo. Znam da neke žene nemaju tu sreću i jedva čekaju porod hospitalizirane ili u mirovanju iz brojnih razloga, ali pozivam sve one koje mogu, neka maksimalno iskoriste svojih 45 dana prije termina i provedu te dane onako kako znaju da će ih najviše ispuniti i ostati im u posebnom sjećanju baš kao i meni!

Sretno svim mamama i budućim mama!"

Drage mame, ako želite, ispričajte nam i vi vaše iskustvo koje može pomoći trudnicama koje uskoro trebaju roditi, nadahnuti ih, olakšati im čekanje. Pišite nam kako je prošlo vaših posljednjih 45 dana trudnoće i mi ćemo vašu priču rado objaviti!

Tekst: Ivančica Đukec Kero

Nema komentara:

Objavi komentar