DOBRO DOŠLI

....

nedjelja, 17. siječnja 2016.

Imam 20 godina i zaista zanimljivu sex-ualnu pricu,prvi put sam spavala sa 15 godina


Imam 20 godina i zaista zanimljivu sex-ualnu pricu,prvi put sam spavala sa 15 godina to se dogodilo sa tadasnjim deckom u njegovim kolima,od tad spavam svaki dan i ne mogu bez sexa nikako,spavam skim god stignem nije bitno koliko muskarac ima godina bitno mi je samo da je sto bolji,tako da sam spavala pre neki dan sa komsijom koji ima 45 godina,obeco je starom popravit pec ali taj dan stari je bio na poslu a ja sam kuci sama bila,i naravno iskoristila priliku,prisla sam mu i hladno sam rekla zelim da me pojebes,na sto je odgovorio vrlo rado ljepotice,popusila sam mu odmah i svrsio mi je po licu,naravno nastavila sam i dalje da mu ga pusim da se ponovo digne i tek onda me je pojebo svrsila sam i ja 2 puta,bilo je prekrasno i dalje se jebemo ali ja njemu idem posto on nema zenu.

Nema komentara:

Objavi komentar