DOBRO DOŠLI

....

utorak, 26. siječnja 2016.

LOPTICE OD RIZE PUNJENE MOZZARELLOM


SASTOJCI
250 g. rize za risotto
1 l. temeljca (pileci ili od povrca)
50 g. maslaca
1 kas. sjeckanog na sitno persuna
1 zumanjak
50 g. ribanog sira parmesana
sol, biber


 

punjenje:
125 g. mozzarelle sira

paniranje:
4 kas. brasna
10 kas. krusnih mrvica
1 jaje
1 bjelanjak
2 kas. vode
malo soli
5 dl. suncokret ulja


 

PRIPREMA
1. Pripremite prvo temeljac, skukajte po obicaju ili brze sa 2 kockice za juhu u 1 l. vode.
U serpi sa debljim dnom istopiti maslac.
Dodati opranu rizu pa prziti rizu na maslacu jedno 2 minute, zatim dolijevati po malo sa temeljcem, povremeno promjesati,  dok se riza skroz ne skuha oko 20 do 30 minuta.
Ja sam potroslila cijeli litar temeljca.
Kada se riza skuhala istresti je na veliki lim od pecnice poravnati i pustiti da se SKROZ ohladi.

2. U prikladnu zdijelu dodati rizu, zumanjak, parmesan sir, sjekani parsun, malo posoliti i biberit po ukusu.  Sve skupa dobro promjesati.

3. Navlazenim rukama uzeti rizu, staviti na dlan, malo spljosniti pa staviti kockicu mozzarelle, smjesa je odprilike jedna prepuna kasika, ali to odredite sami koliko zelite velicine kuglice.
Meni je ispalo 15 loptica.
Sada zatvoriti rizom i napraviti lopticu.

4. Jaje, bjelanjak, vodu i malo soli dobro pjenjacom izmjesati. Ostaviti na stranu.
Panira se po obicaju, brasno, jaja pa mrvice.

5. Ja sam prvo sve kuglice napravila pa onda zagrijala ulje i przila.

6. Zagrijati ulje na najjace pa samo malo smanjiti, kod mene je bilo na pocetku na 10 a smanjila sam na 8, vi to podesite po svojoj peci nije u svakoga isto.

Znaci ne przi se kao krafne jer nema se tu sto lagano peci, bitno je samo da se tokom przenja mozzarella istopi i loptice lijepo porumene. I onako je sve ostalo gotovo ;)

NAPONENA jako bitno:
Lopticu kada stavite u ulje, ne okretati dok prvo ne porumeni odozdo tek onda okrenuti i do kraja isprziti to je sve, bitno je zato jer sto vise okretate moze loptica puci pa ce sir iscuriti.

7. Posluziti uz neku zelenu salatu ili samo uz paradajz, dobar tek!

Izvor: coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar