DOBRO DOŠLI

....

ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

NAJBOLJA ČOKOLADNA TORTA


Jednostavna čokoladna torta koja je danima sočna i ukusna a za djecu koja nisu ljubitelji novih stvari največe otkriče.....svi je vole i veliki i mali

Sastojci:
5 jaja
20dkg šečera
23dkg brašna
25 g tamnog kakaa
1 prašak za pecivo
1dcl mlijeka

 
1 dcl maslinovog ili suncokretovog ulja


KREMA:
0,5l mlijeka
1 prašak za puding od čokolade(dolcela)
5 žlica šečera
150 g čokolade za kuhanje, ako dodajete obične stavite 200 g
125 g maslaca
1 žlica nutele ili linolade ili nekog sličnog namaza
ako ne radite za djecu onda u kremu dodajte ruma
Priprema:
Odvojimo bjelanjke i žumanjke istučemo sa šečerom dok ne pobijele, polako dodajemo tekučine lagano miješajući. Prestanemo tući mikserom i ručno umiješamo brašno, kakao i pzp sa snijegom od bjelanjaka. Stavimo peči u namašćeni lim za torte promjera 26 te pečemo na 180 C 35-40 minuta.

 
Provjerite čačkalicom ali ne otvarajte prije 30 minute. Kad je pečen dobro ga ohladite, prerežite na dva ili tri djela i filajte.
KREMA:
Skuhajte puding po uputama na pakiranju i u vrući dodajte izlomljenu čokoladu, maslac i veeeliku žlicu nutele ili linolade. Prekrijte sa folijom da vam se ne stvori ona ružna korica i ohladite do kraja.

ROLICE S KREMOM OD VANILIJE! HVALA SEKI NA PREDOBROJ KREMI OD VANILIJE!!!
SASTOJCI: 500 g zamrznutog lisnatog tijesta maslac za kalupe 1 jaje ZA KREMU: 1 Želatina Dolcela By Podravka 50 ml vode 500 ml ml...
Mesni rolat sa dimljenom pecenicom i mozzarellom
Jako ukusan rolat, moze se jesti i topao, i hladan. Lepo ide uz krompir, pirinac ili kao zamena salami u sendvicu. Sastojci: 600g svinj...

NAKON ŠEST DANA DOZNALA SE I NAJSTRAŠNIJA STVAR: Ovo je prethodilo Mahirovom skoku u smrt…
Očuh je sada otvoreno, u kameru, rekao da je dječak bio žrtva silovanja! Upotrijebljena je kuhinjska oklagija. Strašno! Javnost u Sarajevu...
Žena me je natjerala da odem psihologu jer sam u zadnje vrijeme bio depresivan. Stalno sam ponavljao da ne želim i da znam ...
Žena me je natjerala da odem psihologu jer sam u zadnje vrijeme bio depresivan. Stalno sam ponavljao da ne želim i da znam sve šta će mi r...

 http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar