DOBRO DOŠLI

....

subota, 16. siječnja 2016.

Nevinost sam izgubila sa dečkom iz svog odeljenja u kojeg sam bila zaljubljena


Nevinost sam izgubila sa dečkom iz svog odeljenja u kojeg sam bila zaljubljena. Imala sam 18 godina. Još u prvoj godini sam se zaljubila u njega. Bio je van moje lige sve dok nismo počeli da se šalimo na taj račun. Onda sam ga pitala šta bi bilo kad bi došlo do seksa i sledećeg dana smo se našli. To je njemu bio prvi put, pa mi nije bilo toliko neprijatno. Uopšte me nije bolelo. Najčudnije mi je bilo to što smo oboje otišli svojim putem kad smo nakon odnosa izašli iza auta. Nikad se nismo zabavljali, ali smo nastavili da se sastajemo tako naredne tri godine. Ja nisam za to vreme bila ni sa kim drugim. On je bio moja prva ljubav i ne žalim ni zbog čega. Jedino mi je žao što nismo bili bar prijatelji

Nema komentara:

Objavi komentar