DOBRO DOŠLI

....

nedjelja, 13. ožujka 2016.

KOSA JOJ JE POČELA SIJEDITI I OPADATI, ALI KAD JE PROBALA OVO, REZULTATI SU BILI ZAPANJUJUĆI!

Her-Hair-Was-Turning-Grey-And-Falling-Out-Until-She-Tried-This
Gubitak ili sijeda kosa briga je većine žena i muškaraca. Nevjerovatno rješenje za ovaj problem je kokosovo ulje. Kokosovo ulje ima antioksidativna svojstva i djeluje kao dezinficijens, tako da može ići duboko u kožu.Mnogi kozmetički proizvodi imaju površni učinak, samo na vrhu kose, kokosovo ulje ide duboko u korijen.Kokosovo ulje je u stanju zaštititi folikulu vaše kose, a osobito one koji redovito vrše promjenu boje.

Šta je perut?

Gljivične infekcije su glavni uzrok peruti. Kokosovo ulje se bori protiv peruti, zato što što ima prirodna anti-gljivična svojstva. Također je bogat zdravim masnoćama i vitaminima, kojima se potiče snažan rast kose. Kokosovo ulje može pomoći u izliječenju oštećenih vrhova i izlomljene kose.

Her-Hair-Was-Turning-Grey-And-Falling-Out-Until-She-Tried-This





Kosa joj je počela sijediti i opadati, ali kad je probala ovo, rezultati su bili zapanjujući!

“Ovo radi super !!! Oprala sam kosu i stavila  dovoljno ulja da pokrije svu kosu i vlasište. U nadi da će biti mekša. Zatim stavila peškir na jastuk i zaspala. Zatim ujutro kad sam ustala isprala sam kosu. Rezultati su bili zadivljujući. Ako imate suhu kosu mozete utrljati i malo na vrhove. Za očuvanje vaše kose možeze koristiti i čaj ili razna ulja, također sve sam ovo isprobala i na svojoj koži, namala sam se nakon tuširanja, pomaže kod staračkih pjega. Zaista sam odučevljena.“



Upotreba: uzeti djevičansko kokosovo ulje i staviti ga u zdjelu. Stavite zdjelu u veću posudu koja je napunjena s toplom vodom. Nakon što se ulje ugrije, masirajte uljem vlasište kose.

Nema komentara:

Objavi komentar